Hírek

2013. április 18. csütörtök, 07:46

4,8 másodperc alatt katapultál 100-ra az Audi S3

A 300 lóerős teljesítményre felhúzott kompakt sportkocsi 4,8 másodperc alatt katapultál nulláról száz kilométer per órás sebességre. Az Audi S3 győri motorja teljesen új fejlesztés.

Az 1984 köbcentiméteres összlökettérfogatú motor 221 kW (300 LE) legnagyobb teljesítménye 5500 és 6200 percenkénti fordulatszám között jelenik meg főtengelyén, 380 newtonméter maximális forgatónyomatéka pedig az 1800 és 5500 percenkénti fordulat közötti tartományon mindvégig a vezető rendelkezésére áll.

Audi S3

A 2.0 TFSI műszaki megoldások egész sorát vonultatja fel, a kettős befecskendezéstől az Audi valvelift system technikáján át, egészen az innovatív hőmenedzsmentig. Az extrafelszerelésként rendelhető hatfokozatú S tronic sebességváltóval 4,8 másodpercet igényel az álló helyzetből 100 kilométer/óráig tartó sprint, manuális váltóművel 5,2 másodperc szükséges. A végsebességet 250 kilométer/órára határolja le az elektronika.

Audi S3

Mindkét sebességváltó alsó fokozatai sportosan rövid áttételűek, míg a hatodik fokozat hosszú áttétele az üzemanyag-fogyasztás mérséklését szolgálja. A quattro állandó összkerékhajtás új fejlesztésű lamellás tengelykapcsolóval működik.

Audi S3

A sorozat csúcsmodelljének hosszúsága 4254, szélessége 1777, míg magassága 1401 milliméter. Az S3 saját tömege üresen nem több mint 1395 kilogramm. Az új modell 60 kilogrammal könnyebb elődjénél. A karosszéria vázszerkezete és kiegészítői nagy arányban tartalmaznak különösen nagy szilárdságú acélfajtákat, míg az első sárvédők és a motorházfedél anyaga alumínium.

Comments

comments

Címkék: ,
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hyundai Santa Fe

A koreaiak nem kapkodnak, egyelőre patikamérlegen adagolják az információkat...

Itt az új Suzuki Ignis

Hamarosan elérhető lesz a hazai kereskedésekben az új Ignis....

Az Autobest a közlekedés biztonságáért

"Minden nap 500 gyermek veszíti életét közlekedési balesetben. Ezt...

Dízelbotrány Németországban

A Volkswagen dízelbotrány új szakaszába lépett. Németországban a céget...

Ilyen az új Volkswagen Caddy

Az 1982-ben bemutatott egyszerű platós Golfból igazi multifunkciós modell...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás