Hírek

2012. szeptember 20. csütörtök, 09:48

Tágasabb a háromajtósnál az Audi A3 Sportback

A Párizsi Autószalonon rántják le a leplet az Audi A3 ötajtós változatáról. A Sportback hasonlóan kevesett változott formailag, mint a háromajtós, tömege viszont 90 kilóval csökkent. A tengelytávolságot a tágasabb utastér érdekében megnyújtották.

A Párizsi Autószalonon mutatja be az Audi az A3-as ötajtós, Sportback változatát. Ahogy a háromajtós, úgy a nagyobb sem változott sokat elődjéhez képest, csak evolúció történt revolúció helyett. Az új generáció 4310 milliméteres hosszával, 1780 milliméteres szélességével és 1425 milliméteres magasságával alig nagyobb az előző Sportbacknél, a 2636 milliméteres tengelytáv viszont 58 milliméteres növekedést jelent. 38 milliméterrel a háromajtósnál is nagyobb a tengelytávolság.

A növekedés tágasabb utastér kialakítását tette lehetővé, a csomagtartó 380 literes. Hasonlóan a háromajtóshoz, az ötajtós változat tömege is csökkent, az 1.4 TFSI változat esetében 90 kiló a mínusz. Az A3 Sportback alapdízele 1,6 literes lesz, teljesítményadatot nem közöltek, 100 km/órás tempóra 10,9 másodperc alatt gyorsítja az autót.

A kétliteres dízel 150 (320 Nm) és 184 lóerős (380 Nm) teljesítménnyel is elérhető lesz, a legerősebb blokk átlagfogyasztása 4,3 liter. A benzines kínálat a 105 lóerős 1,2-es turbóval indul (175 Nm), az elődjénél 21 kilóval könnyebb 1.4 TFSI 122 lóerős 200 Nm-es csúcsnyomaték mellett. Jövőre jön az 1,4-es 140 lóerős változata. Szerepel a kínálatban 1,8-as turbós benzines is, teljesítménye 180 lóerő (250 Nm), átlagfogyasztása 5,6 liter.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Szeretne egy Suzukit? Tőlünk megkaphatja!

Válaszoljon kérdéseinkre és két Suzuki Jimny közül Öné lehet...

Új Iveco Daily

Új motor és vezetéstámogató rendszer hét funkcióval

Autobest 2020 – itt vannak a döntősök!

Az Autobest 31 tagú összeurópai zsűrije a Frankfurti Autószalonon...

Csillapítás, okosan!

Bánjunk úgy a lengéscsillapítóval, mint a hímes tojással!

Renault Master Red Edition

A 9 év után megújult kishaszongépjármű hatféle duplaturbós motorral...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás