Hírek

2012. június 22. péntek, 06:32

Itthon is bemutatkozott az új Lexus GS

Kéttagú modellcsaláddal mutatkozik be Európában az új, negyedik generációs Lexus GS. A GS 250 mellett a hibrid GS 450h lesz kapható, a modellek Magyarországon is bemutatkoztak.

A GS modellek külső és belső formaterve vadonatúj, a luxusmárka új arculatát testesíti meg. Az ergonomikusan kialakított, kétzónás, vezetőközpontú műszerfal egyik lényeges jellemzője az Ember-Gép Interfész technológia, ami biztosítja, hogy a vezető éber maradjon, mégis teljes kényelemben autózhasson még a leghosszabb utakon is.

Az új GS-ben számos innovatív technológiát alkalmaztak. Ilyen az új, energiatakarékos klímaberendezés "S-Flow" és "nanoe" technológiával, illetve a második generációs Remote Touch Interfész (RTI), amelyhez a világ legnagyobb beépített multifunkciós kijelzője tartozik. Az elöl ülők lábtere bőségesebb lett, a fejtér pedig 30 mm-rel nőtt. A hátul ülők térdének 20 mm-rel nagyobb hely jut, a fejtér pedig 25 mm-rel nagyobb. A GS 250 modell csomagtere 23 százalékkal növekedett, a GS 450h poggyásztere pedig – a hibrid akkumulátor átgondolt elhelyezésének köszönhetően – 60 százalékkal lett nagyobb.

A GS 450h a világ első orrmotoros, hátsókerék-hajtású, nagyteljesítményű prémium szedánja, amelyben két elektromotor alkot hibrid rendszert az új generációs D-4S közvetlen befecskendezési technológiával működő, Atkinson-ciklusú V6-os benzinmotorral. A GS 450h összteljesítménye 252 kW/343 LE, a forgatónyomaték pedig 345 Nm. A jármű gyorsulása 0-100 km/órára 5,9 másodperc, végsebessége 250 km/óra, a fogyasztás 23 százalékkal, 5,9 l/100 km értékre csökkent. A GS 250 motorterében takarékos, alacsony károsanyag-kibocsátású 2,5 literes, V6-os erőforrás található, ami most jelent meg a kínálatban.

A karosszéria 14 százalékkal merevebbé vált, új a futómű, nagyobb teljesítményű a fékrendszer, és a járműben olyan technológiák működnek, mint az Adaptív Változó Felfüggesztés (AVS) vagy a Lexus Dynamic Handling rendszer (LHD).  Ennek feladata, hogy kanyarodás és fékezés közben koordinálja az első és hátsó kerekek irányítását.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Dízelbotrány: húzódik a megoldás Németországban

A Volkswagen bejelentette, hogy fizet becsapott vásárlóinak, miközben megpróbál...

Mit kell tudni az E10-ről?

Az E10-es benzin elsősorban a kedvezőtlen kipufogógáz összetevők és...

Megvan Európa legjobb vétele!

Az Autobest 31 tagú zsűrije az Opel Corsát választotta...

Autobest 2020 nagyteszt

A jó ideje összeurópai Autobest díj öt döntősét, idén,...

Új Iveco Daily

Új motor és vezetéstámogató rendszer hét funkcióval

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás