Hírek

2011. augusztus 25. csütörtök, 02:12

A Bentley bemutatja az új Continental GTC-t

Az új modell élesebben meghúzott vonalai és erősebb W12-es motorja magabiztosabb fellépést garantálnak.

Bentley Continental GTC

A Bentley a frankfurti IAA-n mutatja be ikonikus kabriója, a Continental GTC második generációját. Az új GTC a 2006-ban megjelent elődjén alapul, illetve átvesz elemeket a tavaly bemutatott testvérmodellből, a GT Coupéból.

Míg az első Continental GTC-t az elegancia és a visszafogottság jellemezte, az új modell élesebben meghúzott vonalai magabiztosabb fellépést garantálnak. Az alumíniumból készült első sárvédőket varratok és hegesztési nyomok nélkül, a legmodernebb gyártási eljárásokkal formálják, hogy így utánozzák egy kézzel gyártott autó kisugárzását.

Minden hőmérséklet mellett komfortos utazás

A GTC szériában 20 collos felniken gurul, de háromféle kivitelben akár 21 collos méretűek is kérhetők hozzá. A négyüléses luxuskabrió új, tágasabb, és aprólékos munkával kézzel készített utasteret kap, tele puha bőrbevonatokkal, nemesfa berakásokkal és hűvös fémfelületekkel.

A szériaválaszték 17 féle színt ismer a bőrbevonatokhoz, kiegészítve hatféle kéttónusú kombinációval és hétféle nemesfa berakással. Ezeket a Bentley saját kézműves részlegének munkatársai készítik. A többrétegű szövettetőbe az optimális zajcsillapítás érdekében zajvédő üveget építenek.

A hátsó utasok megnövelt lábtere, új rakodóterek és felszerelések teszik praktikussá az új GTC-t. Újdonság például az érintőképernyős infotainment-rendszer, az automatikusan előrenyújtott övek és a Bentley által kifejlesztett nyakmelegítés, amely nyitott tetőnél minden hőmérséklet mellett komfortos utazást tesz lehetővé.

A dinamikusabb új futóművet ki lehet használni az erősebbé tett 6,0 literes W12-es, kétturbós motorral és a rendkívül gyorsan kapcsoló, új fejlesztésű Quick Shift váltóval. A motor teljesítménye 15 lóerővel 575 lóerőre nőtt, a legnagyobb nyomaték 650 helyett immár eléri a 700 newtonmétert.

A négykerékhajtás a meghajtóerőt a hátsó tengely javára 40:60 arányban osztja meg, szemben az eredeti GTC 50:50 százalékos megosztásával. A módosítás jótékony hatással van az autó kanyarvételére. Nagy sebesség esetén minimalizálja az alulkormányzottságot, a nagyon bátrak számára pedig lehetővé teszi, hogy a kereken 60 milliós árcédulájú kabrióban a gázpedállal szabályozzák a driftelés szögét.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Autobest 2020 nagyteszt

A jó ideje összeurópai Autobest díj öt döntősét, idén,...

Új Iveco Daily

Új motor és vezetéstámogató rendszer hét funkcióval

Autobest 2020 – itt vannak a döntősök!

Az Autobest 31 tagú összeurópai zsűrije a Frankfurti Autószalonon...

Csillapítás, okosan!

Bánjunk úgy a lengéscsillapítóval, mint a hímes tojással!

Renault Master Red Edition

A 9 év után megújult kishaszongépjármű hatféle duplaturbós motorral...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás