Hírek

2011. augusztus 16. kedd, 02:12

Tisztább dízelmotort kap a Land Rover Defender

Új kialakítású hangszigetelő burkolat is kerül az új motor alá.

A 2,2 literes Land Rover dízelmotor

Új fejlesztésű 2,2 literes dízelmotorral készül az új modellévre a Land Rover Defender. Az Euro 5-ös emissziós normát teljesítő erőforrás a kisebb lökettérfogat ellenére ugyanolyan teljesítményű és nyomatékú, mint az Euro 4 besorolású, 2,4 literes aktuális dízelmotor. Nem utolsósorban a szériában beépített koromszűrőnek köszönhető, hogy a klasszikus négykerekű dízel változata tisztább üzemű lesz, mint valaha.

Azt követően, hogy új műszerfal és hatsebességes váltó készült a Defender számára, a terepjáró felszereltsége tovább finomodik. A 2012-es modellekhez két új felszereltségi csomag lesz választható. Részben bőrözött ülések és bőrkormány rendelhető minden kivitelhez (bőr csomag), illetve választható ABS, acélfelnikre szerelt MTR (Maximum Traction / Reinforced) abroncsok, vonóhorog és védőrács (offroad csomag).

Az utcai kivitel esetén új tervezésű könnyűfém felnik, apró részleteiben átdolgozott belső tér, és világszerte minden modellváltozatnál alkalmazott hűtött féktárcsák jelentik a változtatásokat. Színezett üvegek szintén rendelhetők lesznek.

Az új motor csendesebb az elődjénél, mivel új kialakítású hangszigetelő burkolat került a motortér alá. Ez lényegesen hatékonyabban csökkenti a zajt, mint a felcsapódó víz ellen eddig használt védőlemez. A javított üzemanyagrendszer és az új fejlesztésű motorvezérlés csökkenti a nitrogénoxid, szénmonoxid és a szénhidrogének kibocsátását, így a 2,2 literes dízel könnyedén teljesíti az Euro 5-ös normát.

Az autó forgalmijába a továbbiakban is 90 kW azaz 122 lóerős teljesítményt jegyeznek be. A legnagyobb nyomaték 360 Nm, amely 2000/min fordulatnál jelentkezik. A Defender gyorsulása sem változott érdemben, viszont a legnagyobb sebessége a korábbi 132-ről 145 kilométerre nőtt óránként. A CO2-kibocsátás azonos marad: kilométerenként 266g a Defender 90, illetve 295g a 110-es és 130-as karosszériaváltozatoknál.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Mercedes-Benz EQC 400 4Matic

2,5 tonna tömény csúcstechnika, amiből hat és félmázsányit nyomnak...

Aston Martin F1 Safety Car

Idén egy valamiben biztos megtörik a Mercedes uralma az...

BMW M5 CS

Az M5 CS a valaha gyártott leggyorsabb gyári BMW,...

Itt a Lada Largus

Kereslet minden bizonnyal lenne rá, de nem éri meg,...

Megújul a Renault logó

A francia autógyártó megújulási programja, a Renaulution részeként frissíti...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás