Bemutatók

2010. december 29. szerda, 02:25

Bemutató: Chevrolet Orlando - Távol Amerikától?

Az Orlando a Cruze-ra épül, ko­re­ai gyárt­mány, és alap­áron hét­ülé­ses.

Az Orlando a Cruze-nak és az Opel Astrának is kö­ze­li ro­ko­na. A fi­no­man te­rep­já­rós for­ma ol­dal­vé­dő mű­anyag ­csík­ja alap­fel­sze­re­lés. Min­den Orlando elsőkerék-hajtású, az alufelnikészlet alap­áras

A pad­ló­le­mez a Chev­ro­let Cruze-é (és így az új Opel Astráé is), ám ten­gely­táv­já­hoz 7,5 cen­tit hoz­zá­tol­dot­tak, így lett 2,76 mé­te­res és a je­len­le­gi Opel Zafiráénál is 5,7 cen­ti­vel hos­­szabb. A 4,65 mé­te­res Orlando for­ma­ter­ve az új Chev­ro­let-vo­nal­ba il­lesz­ke­dik, a fu­tó­mű a Cruze-éval és azon ke­resz­tül az Astráéval is ro­kon: elöl se­géd­ke­re­tes McPherson-, há­tul egy­sze­rű csa­tolt len­gő­ka­ros, de akár­csak a Cruze-ban, eb­ben sincs ben­ne az Astrába be­épí­tett Watt-ru­da­zat. A fé­kek va­la­men­­nyi ki­vi­tel­ben négy­tár­csá­sak (elöl bel­ső hű­té­sű­ek).

A rá­dió kö­zép­kon­zo­li ke­ze­lő­pa­nel­je gomb­nyo­más­ra fel­bil­len. Mö­göt­te tárolórekeszt ala­kí­tot­tak ki. A műszerfal felső része is kemény műanyag

A kormányszervo a ben­zin­mo­tor­hoz tisz­tán elekt­ro­mos, a dí­ze­lek­hez ha­gyo­má­nyos hid­ra­u­li­kus. A leg­hát­só he­lyek egy-két moz­du­lat­tal ki­bil­lent­he­tők a cso­mag­tar­tó pad­ló­já­ból, a kö­zép­ső so­ri tám­lá­kat az au­to­ma­ti­ku­san le­sül­­lye­dő ülő­lap­ra hajt­va a meg­nö­velt – a ka­lap­tar­tó vo­na­lá­ig 852 l-es – rak­tér pad­ló­ja sík ma­rad. Az öt ülő­hel­­lyel 454 l-es cso­mag­tér hét sze­mél­­lyel 89 li­te­res­re zsu­go­ro­dik.

A mo­to­rok Ope­lek­ből is is­me­rő­sek, mind­há­rom négy­hen­ge- ­res, hen­ge­ren­kén­ti négy­sze­le­pes, DOHC-vezérlésű és Euro5-ös. Az egyet­len ben­zi­nes 1,8-as (141 LE), szí­vó­cső-be­fecs­ken­de­zé­ses, vál­to­zó ve­zér­lé­sű, a 2,0 li­te­res közöscsöves, vál­to­zó töl­tő­geo­met­ri­ás turbódízel 130 és 163 LE-vel is el­ér­he­tő.

Az Autó 2011/1. számából

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Autobest 2020 nagyteszt

A jó ideje összeurópai Autobest díj öt döntősét, idén,...

Új Iveco Daily

Új motor és vezetéstámogató rendszer hét funkcióval

Autobest 2020 – itt vannak a döntősök!

Az Autobest 31 tagú összeurópai zsűrije a Frankfurti Autószalonon...

Csillapítás, okosan!

Bánjunk úgy a lengéscsillapítóval, mint a hímes tojással!

Renault Master Red Edition

A 9 év után megújult kishaszongépjármű hatféle duplaturbós motorral...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás