Hírek

2010. október 28. csütörtök, 13:57

Új V8-asok a Mercedstől - Kicsit sűrűbb

A Mercedes új, közvetlen befecskendezéses, duplaturbós V8-as benzinmotorjai két szívó V8-ast – a 6,2-es AMG-t (525 LE) és az 5,5-öst (388 LE) – váltanak le. Takarékosabbak, mint elődeik.

Mindkét motor csupa könnyűfém felépítésű (ez az 5,5 l-es), vezérművüket lánc hajtja. Ezen a képen látszik a hengersoronkénti egy-egy turbó, és a metszeten az is, hogy az olajszivattyút is lánc forgatja
A rajzon jól látható a szívó- és a kipufogó oldalon is folyamatosan változó vezérlés

Az egyik új, közvetlen befecskendezéses, hengersoronkénti turbós újdonság 4,6 literes, szívó- és kipufogó oldalán is változó vezérlésű, hengerenkénti négyszelepes és 429 LE-s. Ez a kisebb. A másik ugyanilyen szerkezetű, de 5,5 l-es és 536 LE-t teljesít. Mindkettőhöz alapáron jár majd a startstop rendszer és az automataváltó. A két gép a 2011-es modellévű CL kupéban, valamint a 2012-es E- és S-osztályban debütál. A V12-esek (5,5 l, 517 LE, és 6,5 l, 612 LE, mindkettő biturbó) egyelőre maradnak.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Surányi Péter (1947-2020)

Nagy veszteség ért minket. Ha nem róla volna szó,...

Megvan Európa legjobb 2021-es vétele!

Az Autobest 31 tagú, köztük magyarországi taggal is rendelkező...

Hyundai Santa Fe

A koreaiak nem kapkodnak, egyelőre patikamérlegen adagolják az információkat...

Itt az új Suzuki Ignis

Hamarosan elérhető lesz a hazai kereskedésekben az új Ignis....

Az Autobest a közlekedés biztonságáért

"Minden nap 500 gyermek veszíti életét közlekedési balesetben. Ezt...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás