Újautó

2010. március 23. kedd, 23:21

Pikoló: Opel Vivaro 2.5 CDTI Tecshift Tour Cosmo - Mindent visz?

Robotizált váltójával nem csak hosszú túrákon jó partner a Vivaro, a mindennapokban is beválhat.

Pikoló

Nagy tükreivel városban is jól navigálható a hatásos zajszigetelésű és óriási beltere ellenére a középkategóriás Insigniánál rövidebb Vivaro Tour. Fogyasztása kedvező, 7,4 l/100 km tesztátlagot mértünk

A furgonként is kapható Vivaro személyszállító csúcskivitele a Tour; hétüléses, elöl két kényelmes fotel, leghátul három teljes értékű, középen alapesetben kettő, felárért három utashely. Az ülések alig formázottak, tartásuk ennek ellenére hosszú távon is kényelmes, a helykínálat minden irányban nagyvonalú. A pakolóhely-kínálat bőséges, a csomagtér teli utastérrel is nagyobb, mint egy köbméter, a kalaptartó fél mázsát bír.

Az Opel 2,5 l-es, közös csöves, hengerenkénti négyszelepes turbódízele hidegen hangos, járása és zaja bemelegedve tompul. Nyomatéka alacsonyról érkezik, turbólyuka minimális. A váltó szoftvere nem engedi az 1500/perc alatti régió használatát, itt még manuális üzemmódban is magától visszakapcsol, a Vivaro így mindig

Kényelmes a vezetői hely. Csaknem minden üléshez lehajtható kartámasz jár

dinamikus. Az automatika egyébként okos, kapcsolható téli és extrém terhelésekhez igazított, húzatósabb program. A váltások jól érezhetők, de rángatásmentesek. Automata állásban is bármikor beleszólhatunk a kapcsolásokba. A váltó felismeri a hegy- és a lejtmenetet, motorféke erős. Nagy tükreivel, feláras tolatóradarjával városban is egészen jól navigálható a 4,8 m-es busz. A Vivaro zajszigetelése hatásos, autópályán 120 km/óráig csendes, felette megnő a szél és a 130 km/óránál 2600/percet forgó motor zaja. A futómű kényelmes, minimális kanyarodási oldaldőlésével biztonságos is.

A Tour Cosmo a paletta csúcsa, első-hátsó kétzónás légkondicionálóval, elektromos ablakokkal és tükrökkel, kormányról vezérelhető MP3-rádióval, felárért navigációval, kitörésgátlóval, függönylégzsákkal.

– katona –

Bővebben az Az Autó 2010/3. számában olvashat a cikk témájáról!

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom: 2464 cm3; teljesítmény: 146 LE/107 kW (3500/min); nyomaték: 320 Nm (1500/min); gyorsulás (0–100 km/h): 13,1 s; végsebesség: 170 km/h; fogyasztás (vegyes): 8,3 l/100 km; CO2: 212 g/km; felfüggesztés: elöl McPherson, hátul csatolt lengőkarok; elöl-hátul tárcsafékek, ABS; elsőkerékhajtás; hosszúság x szélesség x magasság: 478x190x198 cm; tengelytáv: 310 cm; csomagtér: 1200– 3100 l.

Ára: 8 975 000 Ft

Bővebben az Az Autó 2010/3. számában olvashat a cikk témájáról!

Öröm, bánat

Öröm: Helykínálat, fogyasztás, futómű, váltó, nyomaték, utastér-kialakítás.

Bánat: Kétüléses középső sor, hidegen zajos, darabos járású motor, oldalszél-érzékenység.

Bővebben az Az Autó 2010/3. számában olvashat a cikk témájáról!

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Autobest 2020 nagyteszt

A jó ideje összeurópai Autobest díj öt döntősét, idén,...

Új Iveco Daily

Új motor és vezetéstámogató rendszer hét funkcióval

Autobest 2020 – itt vannak a döntősök!

Az Autobest 31 tagú összeurópai zsűrije a Frankfurti Autószalonon...

Csillapítás, okosan!

Bánjunk úgy a lengéscsillapítóval, mint a hímes tojással!

Renault Master Red Edition

A 9 év után megújult kishaszongépjármű hatféle duplaturbós motorral...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás