Hírek

2010. március 22. hétfő, 01:09

BMW 5 Touring - Nagyobb tér, szűkebb motorpaletta

Az 5-ös sorozat friss generációja már a hazai piacon is kapható, a most bemutatkozott Touringra azonban őszig még várni kell.

Xenonfény, panorámatető, automatikus reflektor-kapcsolás egyaránt elérhető a hatodik generációs 5-ös limuzin alapjaira épülő negyedik generációs 5-ös Touringhoz

Még nagyon friss, de 13 177 000 forinttól már kapható a hatodik generációs 5-ös BMW négyajtósa. A kombi, azaz a Touring még az előző generációból kapható, de már bemutatkozott a friss is. Mivel az első két generációból nem készült kombi, a Touring még csak a negyedik generációjánál tart.

Az őszre a szalonokba is eljutó 4,91 méter hosszú új puttonyos az alapjait adó lépcsőshátúnál mindössze 1, elődjénél azonban 7 cm-rel, fő konkurensénél, a Mercedes E-osztály T-modellnél 1,5 cm-rel hosszabb.

Elegáns krómozás övezi az oldalablakokat, a hátsó üveg immár a csomagtér-ajtótól függetlenül is nyitható

A Touring 560-1670 l-es csomagtere a korábbinál nagyobb, de a Mercedesénél szerényebb. A bajoroknál a méretek helyett a sportos vezethetőség a lényeg. Az 520d alapverzió is 8,3 s alatt gyorsít 100 km/órára és 222 km/órára képes, ugyanakkor a 2,0 l-es közös nyomócsöves 184 lóerős (380 Nm), stopstart-elektronikás turbódízel vegyes fogyasztási értéke mindössze 5,2 l/100 km, CO2-emissziója 137 g/km (automata váltóval 5,3 l/100 km, illetve 139 g/km). A Touringhoz a 3,0 l-es, soros hathengeres dízel (a limuzinnal ellentétben csupán egyetlen verzióban) 245 lóerővel és 540 Nm nyomatékkal választható, ez 6,4 s 100 km/órára gyorsításra képes, vegyes fogyasztási értéke 6,4, automata váltóval 6,3 l/100 km.

A korábbinál 60 l-rel öblösebb csomagtér ajtaja elektromosan is mozoghat

A 4 benzinmotorral kapható limuzinnal szemben a kombihoz csak 2 társítható. Mindkettő 3,0 l-es, de blokkjuk különböző, a „szerényebb” 204, a duplaturbós csúcsgép 306 lóerős. A váltók hatfokozatú manuálisak, de a BMW már ismert nyolc fokozatú, kormányról is kapcsolható automata váltója felárért mindegyik motorhoz elérhető. Opcióként szintszabályzós légrugózás, aktív kormányzás és minden, a négyajtósból már megismert finomság, így sok más mellett távtartós tempomat, sávtartó és sávváltást segítő elektronika, vagy parkoló-asszisztens is rendelhető majd a friss 5-ös Touringhoz.

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Szeretne egy Suzukit? Tőlünk megkaphatja!

Válaszoljon kérdéseinkre és két Suzuki Jimny közül Öné lehet...

Új Iveco Daily

Új motor és vezetéstámogató rendszer hét funkcióval

Autobest 2020 – itt vannak a döntősök!

Az Autobest 31 tagú összeurópai zsűrije a Frankfurti Autószalonon...

Csillapítás, okosan!

Bánjunk úgy a lengéscsillapítóval, mint a hímes tojással!

Renault Master Red Edition

A 9 év után megújult kishaszongépjármű hatféle duplaturbós motorral...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás