Bemutatók

2010. február 25. csütörtök, 13:45

Bemutató: Hyundai ix35 - Névváltó

A gyári leírás folyékony szobornak dicséri a Tucson Európába ix35 néven érkező utódját. Sok újdonságot hoz, új motorokat és öt év garanciát.

Sportos szabadidő-autó. Sok a hajlat, a tető lefelé, az övvonal fölfelé ível

Szépen növekednek a Hyundai eladásai, tavaly a Kiával együtt a világ negyedik legnagyobb gyártójává emelkedett. Az alsó-középméretű szabadidő-autók piaca is bővül, sokan a magasabb kategóriákból szállnak alá, időszerű a hatéves Tucson cseréje.

A „folyékony szobor” kifejezés a csereautó ix35 íveire, kupés vonalvezetésére utal. Európai formatervű, szlovákiai gyártású, új padlólemeze idővel megjelenik az (i30 és c’eed fémjelezte) alsó-középkategória valamennyi Hyundai- és Kia-modelljében. Márkaáltalánossá válnak a hajlított alaki jegyek, legfeltűnőbben a hatszögöt formáló hűtőmaszk.

Jó kanyarkövető az új padlólemezre állított Hyundai. Sokat takarnak a széles oszlopok

Az új padlólemezzel sem sokat változott az elülső felfüggesztés. Az ottani McPherson és az új hátsó több lengőkaros könnyűfém segédalvázhoz kapcsolódik.

A kezdeti felhozatal csak kétliteres motorokból áll. A 163 lóerős benzinmotor a szívó- és a kipufogóoldalon is változó szelepvezérlésű, változó a szívócső hossza is. Õszre ígérik az 1,6-osból kifejlődő közvetlen befecskendezésű GDI-erőforrást, alacsony fogyasztással és környezeti teherrel. A 140 lóerős GDI stopstart automatikával 149 g/km CO2-kibocsátású. Tíz grammal ér ez alá az ugyancsak őszre várható 1,7-es turbódízel. A tavaszi kínálattal az 1800 bar csúcsnyomáson befecskendező 2,0 literes CRDi érkezik, 184 és 136 lóerős teljesítménnyel, elektronikus szabályozású, változó geometriájú turbóval.

Fémdíszek és Hyundai-kékek színesítik a kemény műanyaggal burkolt műszerfalat. Széles a középkonzol és a kardánbox közötti rudazat
 
Az utastér kialakítása igényes. A kényelmes, magas elülső ülések között széles a kardánbox, oldalt és fölfelé is bő a térkínálat.
 
A széles, síkokkal határolt csomagtérből kevés helyet vesznek el a kerékjáratok. A magas padlószintet tartva a hátsó támla osztva dönthető
    

Bővebben az Az Autó 2010/3. számában olvashat a cikk témájáról!

Comments

comments

Címkék: , ,
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hyundai Santa Fe

A koreaiak nem kapkodnak, egyelőre patikamérlegen adagolják az információkat...

Itt az új Suzuki Ignis

Hamarosan elérhető lesz a hazai kereskedésekben az új Ignis....

Az Autobest a közlekedés biztonságáért

"Minden nap 500 gyermek veszíti életét közlekedési balesetben. Ezt...

Dízelbotrány Németországban

A Volkswagen dízelbotrány új szakaszába lépett. Németországban a céget...

Ilyen az új Volkswagen Caddy

Az 1982-ben bemutatott egyszerű platós Golfból igazi multifunkciós modell...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás