Videók

2010. február 21. vasárnap, 10:57

Porsche 911 GT3 R Hybrid - Hibridverseny

A Porsche nem elégedett a legmodernebb akkuk kapacitásával, és töltés-kisütési jellemzőivel sem, így lendkerekes hibridet épített egyelőre csak versenycélokra.

A képre kattintva jól láthatók a hibridrendszer elemei. 1: vezérlő-elektronika, 2: villanymotorok, 3: nagyfeszültségű kábel a lendkerék és a villanymotorok között, 4: lendkerék, 5: a lendkerék elektronikája

Kívülről 911 GT3 R, belül hibrid. A főmotor továbbra is a hátra hajtó 4,0 l-es, változó vezérlésű, hathengeres (480 LE) boxer, de az első kerekekhez egy-egy (81,6 LE-s) villanymotort is telepítettek, fékezéskor ezek áramával generátorüzemben

A Nürburgringen versenyez először

akár 40 000/perc fordulatszámig pörgetnek egy lendkereket, a vezető mellett, bent az utastérben. Az első kerekek innen a hajtóerőt (a lendkerék generátorán keresztül) 6-8 másodpercig kaphatják vissza, összességében 163,2 LE teljesítménnyel. A „lehívást” a pilóta szabályozza. Az első bevetés május közepén nürburgringi 24 órás futamon várható.

 

 

Comments

comments

Címkék:
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Autobest 2020 nagyteszt

A jó ideje összeurópai Autobest díj öt döntősét, idén,...

Új Iveco Daily

Új motor és vezetéstámogató rendszer hét funkcióval

Autobest 2020 – itt vannak a döntősök!

Az Autobest 31 tagú összeurópai zsűrije a Frankfurti Autószalonon...

Csillapítás, okosan!

Bánjunk úgy a lengéscsillapítóval, mint a hímes tojással!

Renault Master Red Edition

A 9 év után megújult kishaszongépjármű hatféle duplaturbós motorral...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás