Bemutatók

2009. december 18. péntek, 12:36

Bemutató: Mercedes-Benz E-osztály Kombi - T-kérdés

Technikai parádé kombiban. Itt az E-sorozat nagy rakterű T-változata.

A legerősebb kombi a Mercedes E 63 AMG. A V8-as 525 lóereje 12,8 l-es átlagfogyasztás mellett 0-ról 100-ra 4,6 s-os gyorsulást ad, hozzá sportfelfüggesztést és váltót

Aki E-t mond, mondjon T-t is. A Mercedes kombiértékesítése egyes piacokon alig marad el a négyajtósé mögött. Nálunk még messze mögötte kullog. Műszaki tartalma szinte teljesen a tavasszal piacra lépett négyajtós E hozománya (Az Autó 2009/4.): azonos a tengelytávolság, a motorválaszték, és megtalálható a kombiban a számtalan vezetéskönnyítő elektronikai csúcsfegyverzet is. A belső kialakítása és felszereltségi szintezése is megegyezik a limuzinéval.

Az oldalvonalat az oszlopok fényes fekete borítása és a tetőív teszi hangsúlyossá. A hátsó lámpákban LED-ek világítanak. Az E-osztály kínálja a prémiumkategória legnagyobb kombi rakterét

A szállítmányt és az úttartást automatikus szintszabályozás, szériában kínált légrugózás kényezteti, az adaptív csillapítás kissé feszesebbre hangolt. A vezetési próbán a terheletlen rakterű kombi limuzinos képességeket mutatott, úttartása az erős kanyarokban is biztos, rugózása komfortos, az utastér nyugalmas. Alaptartozék a kilenc légzsák (vezetői térd- és elöl medencelégzsákpár a szokásos elülső, oldalsó és függönyzsákduplák társaságában). A hátulsó överő-határoló opciós. Széria a hangot adó és a műszerfali kijelzőn feketét kínáló fáradtságfelismerő (csalóka: figyelmeztet, de nem főz kávét az autó). Felárért sok egyéb mellett aktív követésitávolság-tartó, kanyarodáskor ellenirányú oldaltartás-erősítés és Pre-Safe vészhelyzeti felkészítő rendszer is rendelhető.

A raktér úgy növelhető 1950 l-re, hogy az üléseket meg sem kell érinteni. Ha túl közel lenne, a gombnyomásra lebillenő támlák és fejtámlák útjából előbbre húzódik az első ülés

A négy­aj­tós­nál 2,5 cen­ti­vel hosszabb T szé­les, tá­gas elöl és a má­so­dik sor­ban is, ha­szon­jár­mű­nyi rak­he­lyet kí­nál a hát­só sor mö­gött (695 l) vagy an­nak a he­lyén (1950 l). A hát­só ülé­sek a cso­mag­tér fe­lől, egyet­len moz­du­lat­tal fek­tet­he­tők a rak­tér sík­já­ra. Ön­ma­gá­tól nyí­lik-csu­kó­dik a szé­les hát­fa­li aj­tó, ve­le emel­ke­dik a ro­ló is. A cso­mag­té­ri pad­lót több­fé­le ma­gas­ság­ba le­het ál­lí­ta­ni, il­let­ve ki­bont­va két, hát­ra­fe­lé né­ző, gye­re­kek­re mé­re­te­zett pót­ülés is utaz­hat a rak­tér al­já­ba sül­­lyeszt­ve.

Bővebben az Az Autó 2009/12. számában olvashat a cikk témájáról!

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hyundai Santa Fe

A koreaiak nem kapkodnak, egyelőre patikamérlegen adagolják az információkat...

Itt az új Suzuki Ignis

Hamarosan elérhető lesz a hazai kereskedésekben az új Ignis....

Az Autobest a közlekedés biztonságáért

"Minden nap 500 gyermek veszíti életét közlekedési balesetben. Ezt...

Dízelbotrány Németországban

A Volkswagen dízelbotrány új szakaszába lépett. Németországban a céget...

Ilyen az új Volkswagen Caddy

Az 1982-ben bemutatott egyszerű platós Golfból igazi multifunkciós modell...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás