|  | | | A C5 az első a márkánál, mely kétfunkciós, irányítható Xenon fényszórókat kapott | | |  | | | A frissített modellben már nemcsak hátul, de elől is segít minket a parkolóradar | | | | | Kívül és belül egyaránt megújult a Citroën C5. Kívülről a karosszéria alsó részén és lökhárítón található, krómozott elemek és díszcsíkok jelzik a változást. Az autó belsejében a két oldalról vezérelhető automata klímaberendezés, ill. az új hi-fi rendszer legszembetűnőbb.
A Citroën a biztonságtechnika területén is újít. A C5-ösbe külön rendszert épített, amelynek feladata, hogy rezgéssel jelezze a sztrádán vagy az autóúton való, nem szándékos sávváltást. Ha a vezető irányjelzés nélkül lépi át a terelő vagy záróvonalat, a rendszer a sávelhagyásnak megfelelő oldalon, az ülésbe épített vibráló elem bekapcsolásával azonnal figyelmezteti őt. Ezen felül a járműben ülők fokozott védelmét szolgálja az új generációs menetstabilizátor (ESP), mely kanyarodáskor a jármű menetvonalát finoman és hatékonyan korrigálja. Az autó hét légzsákja közül egy a kormányoszlopnál helyezkedik el a vezető térdét és lábszárát védve ütközés esetén. A biztonsági övek överőhatárolóval és pirotechnikai előfeszítővel szereltek, a jobb első üléshez tartozó biztonsági övön pedig dupla előfeszítő található. Ezeken túl a C5 a márka első járműcsaládja, amely kétfunkciós, irányítható Xenon fényszórókat kapott, optimális világítást biztosítva kanyarodáskor is.
A Citroën C5 háromféle benzinmotorral lesz kapható: kettő négyhengeres, 1.8i 16V ill. 2.0i 16V, 117 ill. 143 LE DIN motor, valamint egy V6, 3 literes, 24 szelepes motor, folyamatosan változtatható vezérléssel (VVT), 210 LE DIN teljesítménnyel, és egy új hatsebességes automata sebességváltóval. A benzineseken kívül háromfajta HDi motor közül lehet választani, melyeket közvetlen befecskendezéses (Common Rail) technológiával szereltek fel. Teljesítményük 110–től 138 lóerőig terjed, ez utóbbi új 6 sebességes sebességváltóhoz csatlakozik.
|