Hírek

2009. március 16. hétfő, 00:52

Alfa Romeo 156 3.0 JTD - Visszaható

Alfa 156 3.0 JTD – hatfokozatú kéziváltóval, vagy ötsebességes automatával A Fiat-GM-konszernen belüli motoráramlás kétirányú, amit az is bizonyít, hogy az olaszok szemet vetettek az Opel, eredendően Isuzu fejlesztésű V6-os turbódízelére. A csupa alumínium 3,0 literes hengerenkénti négyszelepes, változó geometriájú turbós és közös nyomócsöves erőforrást az Alfa 157-esbe szánja a Fiat, de a kifutó 156-osába

Alfa 156 3.0 JTD – hatfokozatú kéziváltóval, vagy ötsebességes automatával
A Fiat-GM-konszernen belüli motoráramlás kétirányú, amit az is bizonyít, hogy az olaszok szemet vetettek az Opel, eredendően Isuzu fejlesztésű V6-os turbódízelére. A csupa alumínium 3,0 literes hengerenkénti négyszelepes, változó geometriájú turbós és közös nyomócsöves erőforrást az Alfa 157-esbe szánja a Fiat, de a kifutó 156-osába kerül elsőként 2005-ben, a tervek szerint 200 lóerővel.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Szeretne egy Suzukit? Tőlünk megkaphatja!

Válaszoljon kérdéseinkre és két Suzuki Jimny közül Öné lehet...

Új Iveco Daily

Új motor és vezetéstámogató rendszer hét funkcióval

Autobest 2020 – itt vannak a döntősök!

Az Autobest 31 tagú összeurópai zsűrije a Frankfurti Autószalonon...

Csillapítás, okosan!

Bánjunk úgy a lengéscsillapítóval, mint a hímes tojással!

Renault Master Red Edition

A 9 év után megújult kishaszongépjármű hatféle duplaturbós motorral...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás