Hírek

2009. március 16. hétfő, 00:52

Alfa Romeo 156 3.0 JTD - Visszaható

Alfa 156 3.0 JTD – hatfokozatú kéziváltóval, vagy ötsebességes automatával A Fiat-GM-konszernen belüli motoráramlás kétirányú, amit az is bizonyít, hogy az olaszok szemet vetettek az Opel, eredendően Isuzu fejlesztésű V6-os turbódízelére. A csupa alumínium 3,0 literes hengerenkénti négyszelepes, változó geometriájú turbós és közös nyomócsöves erőforrást az Alfa 157-esbe szánja a Fiat, de a kifutó 156-osába

Alfa 156 3.0 JTD – hatfokozatú kéziváltóval, vagy ötsebességes automatával
A Fiat-GM-konszernen belüli motoráramlás kétirányú, amit az is bizonyít, hogy az olaszok szemet vetettek az Opel, eredendően Isuzu fejlesztésű V6-os turbódízelére. A csupa alumínium 3,0 literes hengerenkénti négyszelepes, változó geometriájú turbós és közös nyomócsöves erőforrást az Alfa 157-esbe szánja a Fiat, de a kifutó 156-osába kerül elsőként 2005-ben, a tervek szerint 200 lóerővel.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Akkor és Most Jármű Expo

A Magyar Suzuki szervezésében idén is volt autós találkozó...

Bemutatkozott a Ford F-Max

Az Év Haszongépjárműve 2019 díj győztesét hazánkban és Szlovákiában...

Brabham BT62

Az autóversenyző-dinasztia szupersportkocsijának gyártását a legifjabb Brabham-fivér, David jelentette...

DS 3 Crossback

A PSA önálló prémium márkája, a DS teljesen megújul,...

Fiat 500X 1.0 T3 City Cross

Vadonatúj turbómotorokat is kapott a felfrissített nagy 500-as, elsőként...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás