Újautó

2003. december 31. szerda, 13:32

EuroNcap törésteszt: Saab 9-5

Általános védelem 33 pont
Frontális ütközés elleni védelem 13 pont (81 %)
Oldalütközés elleni védelem 18 pont (100 %)
Övjelzés 2 pont
Gyalogosvédelem 12 pont (33 %)

Frontális ütközés
Az utastér nem torzult, de az ajtókeret felöl némi mozgást közvetítettek a jeladók. A vezetői légzsák időben jókor találkozott a vezető fejével, de még nem volt teljesen felfúvódva. A térdhely kiképzése jó terheléseloszlást nyújt, de a comb magas terhelést kaphat.

Oldalütközés
Az oldallégzsák megvédi a vezetőt súlyos sérüléstől, fejét olyan légzsák védi, amely az autón kívüli tárgyaktól is megóvja. Mivel az Euro Ncap-nek még nincs mérési módszere az ilyen védelemre sajnos a Saab ezért nem kaphatott jutalompontot. Az ülés és az ajtókiképzés hatásosan védi a bennülőt.

Gyerekvédelem
A gyár hátranéző üléseket ajánl, amelyek jónak is bizonyultak frontütközésnél, de nem annyira az oldalsónál.

Gyalogos védelem
A motortér több helye nem üt veszélyesen, nem úgy a lökhárító és a motortér eleje.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Szeretne egy Suzukit? Tőlünk megkaphatja!

Válaszoljon kérdéseinkre és két Suzuki Jimny közül Öné lehet...

Új Iveco Daily

Új motor és vezetéstámogató rendszer hét funkcióval

Autobest 2020 – itt vannak a döntősök!

Az Autobest 31 tagú összeurópai zsűrije a Frankfurti Autószalonon...

Csillapítás, okosan!

Bánjunk úgy a lengéscsillapítóval, mint a hímes tojással!

Renault Master Red Edition

A 9 év után megújult kishaszongépjármű hatféle duplaturbós motorral...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás