Újautó

2003. december 31. szerda, 13:15

EuroNcap törésteszt: Range Rover

Általános védelem 88 %
Frontális ütközés elleni védelem 75 %
Oldalütközés elleni védelem 100 %
Gyalogosvédelem: 6%

Frontális ütközés
A karosszéria kimagaslóan jól védi a bent ülőket. A pedálok csak kis mértékben mozdultak az utastér felé, de mindkét elölülő térde találkozhat kemény felületekkel.

Oldalütközés
Az EuroNcap történetének egyik legalacsonyabb terhelési értékeit jelentették a bábuk. Az ajtóba szerelt oldallégzsák és hengeres függönylégzsák kitűnően védett az oszloptesztnél is.

Gyerekvédelem
Az Isofix-ülésrögzítés jóvoltából mindkét irányú ütközésnél védettek a gyerekek.

Gyalogosvédelem
A 18 mérési hely közül mindöszsze háromtól futott be elfogadható érték.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Cyan Racing Lynk & Co

A Cyan Racing Lynk & Co történelmet írt: kínai...

Milyen az új Hyundai i10?

Várhatóan 2020 nyarán érezik a kereskedésekbe a vadonatúj, négy-...

Itt a DS 9

A franciáknak jelenleg nincs igazi nagyautója, a PSA-Opel elit...

Pagani Imola

A Huayra versenypályára hangolt kiadása a teszt helyszínéül szolgáló...

Audi Q3 S line 35 TFSI aut.

Ez a prémium kompakt SUV második generációja, amely Győrben...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás