Újautó

2002. december 31. kedd, 12:48

EuroNcap törésteszt: Mercedes-Benz M-osztály

Általános védelem 30 pont
Frontális ütközés elleni védelem 63 %
Oldalütközés elleni védelem 100 %
Gyalogosvédelem: 11%

Frontális ütközés
Az amerikai piacra készült autó nem friss modell, a helyi előírások szerint védenie kell azokat, aki bekötik magukat, és azokat is, akik elmulasztják ezt. Ez eltéréseket jelent az európai autókhoz képest a beltér kiképzésében is, különösen a térdhely környékén. Természetesen a becsatolatlan utasok nagy kockázatot vállalnak. A kaszni jól teljesített, a lábtér és az ajtószerkezet csak kissé torzult. A vezető feje a légzsákon át a kormánynak ütközött.

Oldalütközés
Hibátlan a védelem a mellkasi és a fejlégzsák jóvoltából.

Gyerekvédelem
Mindkét gyerek kétpontos Isofix-ülésben ült menetirányban. Az ülések további felső rögzítése előnyösebb lenne, sőt a kisebbik gyereket célszerűbb lett volna háttal ültetni.

Gyalogosvédelem
Az autó nagyon veszélyes a gyalogosokra, az orr-rész túlzottan merev.

 

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hyundai Santa Fe

A koreaiak nem kapkodnak, egyelőre patikamérlegen adagolják az információkat...

Itt az új Suzuki Ignis

Hamarosan elérhető lesz a hazai kereskedésekben az új Ignis....

Az Autobest a közlekedés biztonságáért

"Minden nap 500 gyermek veszíti életét közlekedési balesetben. Ezt...

Dízelbotrány Németországban

A Volkswagen dízelbotrány új szakaszába lépett. Németországban a céget...

Ilyen az új Volkswagen Caddy

Az 1982-ben bemutatott egyszerű platós Golfból igazi multifunkciós modell...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás