Újautó

2002. december 30. hétfő, 22:52

EuroNcap törésteszt: Saab 9-3

Általános védelem 33 pont
Frontális ütközés elleni védelem 81 %
Oldalütközés elleni védelem 100 %
Gyalogosvédelem: 19%

Frontális ütközés
Az erős karosszéria megfelelő védelmet ad a bent ülőknek. A műszerfal alatti rész megfelelően burkolt, hogy védje a térdet, de a kormányoszlop megütheti. A lábtér nem deformálódott.

Oldalütközés
Még az oszloptesztnél sem vesztett pontot a Saab, a függönylégzsák megvédte az ott ülőket.

Gyerekvédelem
Mindkét ülést a menetiránynak háttal szerelték be, és talppal, övvel rögzítették az elülső ülések sínéhez. A védelem jó volt, de a nagyobbik gyerek mellkasa terhelést kapott. A frontlégzsák kikapcsolásáért szervizbe kell vinni az autót.

Gyalogosvédelem
E tekintetben messze alulmúlta az autó a tesztsorozatban mutatott képességeit. A lökhárító és a motortértető széle nem kíméli a gyalogosokat, a motorháztető viszont tompította a csapást.

 

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hyundai Santa Fe

A koreaiak nem kapkodnak, egyelőre patikamérlegen adagolják az információkat...

Itt az új Suzuki Ignis

Hamarosan elérhető lesz a hazai kereskedésekben az új Ignis....

Az Autobest a közlekedés biztonságáért

"Minden nap 500 gyermek veszíti életét közlekedési balesetben. Ezt...

Dízelbotrány Németországban

A Volkswagen dízelbotrány új szakaszába lépett. Németországban a céget...

Ilyen az új Volkswagen Caddy

Az 1982-ben bemutatott egyszerű platós Golfból igazi multifunkciós modell...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás