Újautó

2002. szeptember 30. hétfő, 22:12

EuroNcap törésteszt: Ford Mondeo

Általános védelem 82 %
Frontális ütközés elleni védelem 63 %
Oldalütközés elleni védelem 100 %

 Frontális ütközés
Az egy év után megismételt teszt továbbra is hiányos merevségű karosszériát mutatott, és a változtatások ellenére a vezető és az utas is nagy mellkasi terhelést kapott az övtől. Fejük és mellük nem érte el a kormányt, műszerfalat. A kormány alatti felületek sérülési kockázatot jelentenek a térdre és a láb felső részére.

Oldalütközés
Az oldallégzsák és a függönylégzsákok jó védelmet adnak, ráadásul a fejlégzsák védi a hátsó utast is.

Gyerekvédelem
A kisebbik gyerek háttal, a nagyobbik menetirányban ül, ideálisan védettek az ajánlott ülésben. Az elülső utas ülése előtti figyelmezető címke félreérthető, nem hívja fel a figyelmet az ülésbe, menetirányba rakott gyerekülés halálos veszélyére.

Gyalogosvédelem
A Mondeót tavaly még az előző vizsgálati mód szerint tesztelték, most az újjal már nem ismételték meg.

Comments

comments

Címkék: ,
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Cyan Racing Lynk & Co

A Cyan Racing Lynk & Co történelmet írt: kínai...

Milyen az új Hyundai i10?

Várhatóan 2020 nyarán érezik a kereskedésekbe a vadonatúj, négy-...

Itt a DS 9

A franciáknak jelenleg nincs igazi nagyautója, a PSA-Opel elit...

Pagani Imola

A Huayra versenypályára hangolt kiadása a teszt helyszínéül szolgáló...

Audi Q3 S line 35 TFSI aut.

Ez a prémium kompakt SUV második generációja, amely Győrben...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás