Újautó

2002. augusztus 11. vasárnap, 22:15

EuroNcap törésteszt: Jaguar X-Type

Általános védelem 76 %
Frontális ütközés elleni védelem 63 %
Oldalütközés elleni védelem 89 %
Gyalogosvédelem: 6%

 Frontális ütközés
Az erős karosszéria és az ajtók nyithatósága ellenére az eredmény meglepetést okozott. A vezető légzsákja engedi, hogy a fej a kormánynak ütközzön. Mellkasa nem a kormány, hanem a műszerfal felé csavarodott. A lábtér nem torzult veszélyes mértékben, de a kuplungpedál mozgása sérülésveszélyes. A vezető térdét habosított műanyagbetét védi, ám az utasé sérülhet.

Oldalütközés
Az oldallégzsák ellenére a vezető mellkasa sérülhet. A függönylégzsák hasznos, az utast is védi.

Gyerekvédelem
Az utasülés felismeri, ha gyerekülést szerelnek rá, kikapcsolja a légzsákgyújtást. Az Isofix-ülés mindkét ütközésnél kellően véd, de az EuroNcap hatásosabb figyelmeztető jelzések elhelyezését ajánlja.

Gyalogosvédelem
Az autó 18 mérési helye közül csak egytől érkezett megfelelő érték.

Comments

comments

Címkék: ,
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Autobest 2020 nagyteszt

A jó ideje összeurópai Autobest díj öt döntősét, idén,...

Új Iveco Daily

Új motor és vezetéstámogató rendszer hét funkcióval

Autobest 2020 – itt vannak a döntősök!

Az Autobest 31 tagú összeurópai zsűrije a Frankfurti Autószalonon...

Csillapítás, okosan!

Bánjunk úgy a lengéscsillapítóval, mint a hímes tojással!

Renault Master Red Edition

A 9 év után megújult kishaszongépjármű hatféle duplaturbós motorral...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás