Újautó

2002. augusztus 11. vasárnap, 22:15

EuroNcap törésteszt: Jaguar X-Type

Általános védelem 76 %
Frontális ütközés elleni védelem 63 %
Oldalütközés elleni védelem 89 %
Gyalogosvédelem: 6%

 Frontális ütközés
Az erős karosszéria és az ajtók nyithatósága ellenére az eredmény meglepetést okozott. A vezető légzsákja engedi, hogy a fej a kormánynak ütközzön. Mellkasa nem a kormány, hanem a műszerfal felé csavarodott. A lábtér nem torzult veszélyes mértékben, de a kuplungpedál mozgása sérülésveszélyes. A vezető térdét habosított műanyagbetét védi, ám az utasé sérülhet.

Oldalütközés
Az oldallégzsák ellenére a vezető mellkasa sérülhet. A függönylégzsák hasznos, az utast is védi.

Gyerekvédelem
Az utasülés felismeri, ha gyerekülést szerelnek rá, kikapcsolja a légzsákgyújtást. Az Isofix-ülés mindkét ütközésnél kellően véd, de az EuroNcap hatásosabb figyelmeztető jelzések elhelyezését ajánlja.

Gyalogosvédelem
Az autó 18 mérési helye közül csak egytől érkezett megfelelő érték.

Comments

comments

Címkék: ,
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Itt az új Suzuki Ignis

Hamarosan elérhető lesz a hazai kereskedésekben az új Ignis....

Az Autobest a közlekedés biztonságáért

"Minden nap 500 gyermek veszíti életét közlekedési balesetben. Ezt...

Dízelbotrány Németországban

A Volkswagen dízelbotrány új szakaszába lépett. Németországban a céget...

Ilyen az új Volkswagen Caddy

Az 1982-ben bemutatott egyszerű platós Golfból igazi multifunkciós modell...

BMW 2-es Gran Coupe

A 8-as és a 4-es után a legkisebb 2-esből...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás