Újautó

2001. december 30. vasárnap, 23:32

EuroNcap törésteszt: Volvo S60

Általános védelem 82 %
Frontális ütközés elleni védelem 63 %
Oldalütközés elleni védelem 100 %

Frontális ütközés
A biztonsági karosszéria merev, ezért jól védi a bennülőket, de csökkenteni kell a terhelésüket. A vezető légzsákja enyhítette a fej ütését és az nem is érte el a kormányt. Mivel az utaslégzsák nem széria, az ottani öv nagyobb terhelést ad, hogy megelőzze az utas és a műszerfal találkozását. A vezető bal térde és combja sérülhet.

Oldalütközés
Az oldallégzsákok és a függönylégzsákok jól dolgoztak

Gyerekvédelem
A menetiránynak háttal szerelt ülések információs cimkéje félrevezető, sőt a kiegészítő rögzítést el is lehet távolítani az ülésről. Viszont a szabályosan beszerelt és a lábtérbe kitámasztott ülések nagyon jól védenek.

Gyalogos védelem
Az EuroNcap figyelmeztette a gyárat, hogy az orrész tervezésére több figyelmet szenteljenek. Azon a helyen, ahol a gyerek feje valószínűleg találkozik az autóval a védelem jó volt.

 

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hyundai Santa Fe

A koreaiak nem kapkodnak, egyelőre patikamérlegen adagolják az információkat...

Itt az új Suzuki Ignis

Hamarosan elérhető lesz a hazai kereskedésekben az új Ignis....

Az Autobest a közlekedés biztonságáért

"Minden nap 500 gyermek veszíti életét közlekedési balesetben. Ezt...

Dízelbotrány Németországban

A Volkswagen dízelbotrány új szakaszába lépett. Németországban a céget...

Ilyen az új Volkswagen Caddy

Az 1982-ben bemutatott egyszerű platós Golfból igazi multifunkciós modell...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás