Újautó

2001. december 30. vasárnap, 23:00

EuroNcap törésteszt: Peugeot 406

Általános védelem 53 %
Frontális ütközés elleni védelem 50 %
Oldalütközés elleni védelem 56 %

Frontális ütközés
Az Euro Ncap 1997-ben tesztelte először az autót, akkor két csillagot kapott. Azóta fejlesztettek a védelmi rendszeren és az autó konstrukcióján, valamit javult a helyzet. De a vezető fejét nem védi megfelelően a légzsák. A műszerfal alatt sérülést okozó területek vannak. A lábtér torzult, a vezető lábfeje megsérülhet.

Oldalütközés
A védelem gyenge, elsősorban a fej és mellkas sérülési esélye miatt.

Gyerekvédelem
Hiányos az utasoldali légzsák veszélyeire való figyelmeztetés. A menetiránynak megfelelően beszerelt ülések általában jól védenek, de a 3 éves gyerek feje oldalütközésnél sérülés veszélyének van kitéve.

Gyalogos védelem
A lábsérülés veszélye jelentős, de a motorháztető néhány része ad némi védelmet a fejnek.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Surányi Péter (1947-2020)

Nagy veszteség ért minket. Ha nem róla volna szó,...

Megvan Európa legjobb 2021-es vétele!

Az Autobest 31 tagú, köztük magyarországi taggal is rendelkező...

Hyundai Santa Fe

A koreaiak nem kapkodnak, egyelőre patikamérlegen adagolják az információkat...

Itt az új Suzuki Ignis

Hamarosan elérhető lesz a hazai kereskedésekben az új Ignis....

Az Autobest a közlekedés biztonságáért

"Minden nap 500 gyermek veszíti életét közlekedési balesetben. Ezt...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás