Újautó

2000. december 30. szombat, 16:14

EuroNcap törésteszt: Daewoo Matiz SE+ – 1999, 2000

(vezetői és utaslégzsák, övelőfeszítő)
Általános védelem 56 %/19 pont
Frontális ütközés elleni védelem 38 %/6 pont
Oldalütközés elleni védelem 72 %/13 pont

Frontális ütközés
A korábbi Matiz-törésteszt óta több változás van az autóban, de az övelőfeszítő ellenére a vezető mellkasával még mindig a kormánynak ütközött. A műszerfal alatti kemény felületek a térdet, a fékpedál mozgása a lábat veszélyezteti. A hátsó öv csatthibáját is felfedezte a teszt, ezt a Daewoo, ígéretét teljesítve, 2000 júniusa óta átalakítva szereli.

Oldalütközés
Oldallégzsák hiányában is jó védelem, a fej és mellkasi eredmények jók, de a könyöklő és az alatta levő rész az ajtóba nyomta az altestet és a medencét.

Gyermekvédelem
A 3 éves gyermek védelme nagyon gyenge, a kisebbé gyenge.

Comments

comments

Címkék: ,
nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Szeretne egy Suzukit? Tőlünk megkaphatja!

Válaszoljon kérdéseinkre és két Suzuki Jimny közül Öné lehet...

Új Iveco Daily

Új motor és vezetéstámogató rendszer hét funkcióval

Autobest 2020 – itt vannak a döntősök!

Az Autobest 31 tagú összeurópai zsűrije a Frankfurti Autószalonon...

Csillapítás, okosan!

Bánjunk úgy a lengéscsillapítóval, mint a hímes tojással!

Renault Master Red Edition

A 9 év után megújult kishaszongépjármű hatféle duplaturbós motorral...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás