Újautó

2000. szeptember 30. szombat, 22:04

Törésteszt: BMW 3-as sorozat

ltalános védelem 74 %
Frontális ütközés elleni védelem 63 %
Oldalütközés elleni védelem 83 %

 Frontális ütközés
Az Euro Ncap hozzájárult a teszt megismétléséhez, miután a gyár javított az oldalvédelmen és az ajtózáron is. Ennek ellenére a BMW éppenhogy elérte a négy csillagot. Az előfeszítő és a határoló ellenére a vezető mellkasi terhelése magas. A láb védelme csak közepes.

Oldalütközés
A vezető feje és medencéje nem sérült, de magas hasi sérülést kapott. Az alhas és a felső bordák magas sérülést kaptak az ajtóba szerelt légzsákok ellenére. A henger alakú légzsákok hatásosan védték a fejet, különösen az oszlopütközésnél szerepeltek jól.

Gyerekvédelem
Az Isofix rögzítésű BMW Junior ülés csak a kisebbik gyerek fejét tartotta megfelelően.

Gyalogos védelem
Az orrész nagyon veszélyes a gyalogosokra, de valószínűleg a motorháztető sem enyhíti az ütést.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

A Renault Trucks 2021 évi fejlesztései

Változik a dizájn, megújul a kormányoszlop, az ülések, és...

Haszonjárműként kapható újra a Suzuki Jimny

2020-ban a szigorodó európai károsanyag-kibocsátási szabályozás miatt a japán...

Kia Carnival

Európából sajnos régóta eltűnt, Észak-Amerikában azonban a Sedona örökébe...

Ez a leggyorsabb Cupra!

A VZ a spanyol Veloz (gyors) rövidítése, ami valóban...

30 éves a Magyar Suzuki

50 év kihagyás után, 1991 tavaszán a japán márka...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás