Újautó

1999. október 30. szombat, 18:50

EuroNcap törésteszt: Mercedes A 140 – 1999

A vezető fejét nem fenyegeti sérülés, noha légzsákja a kelleténél később aktiválódott.

Frontális ütközés
A vezető fejét nem fenyegeti sérülés, noha légzsákja a kelleténél később aktiválódott. Az utaslégzsák pontosan nyílt ki. A vezető térde nem érintkezett az autó egyetlen pontjával sem, de nyúlánkabb vagy más helyzetben ülő vezető esetleg sérülhet.

Oldalütközés
A vezetőt nem fenyegeti veszély, de mindkét ajtó kinyílt, és ez nem felel meg az azóta érvényes szabályoknak. Az A osztály egy részénél 8 km/órás sebesség felett az ajtók maguktól záródnak (a tesztautó nem ilyen modell volt). A gyár szerint ez megelőzheti, hogy balesetkor kinyíljanak, az egyéb típusokat pedig át fogják alakítani.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Autobest 2020 – itt vannak a döntősök!

Az Autobest 31 tagú összeurópai zsűrije a Frankfurti Autószalonon...

Csillapítás, okosan!

Bánjunk úgy a lengéscsillapítóval, mint a hímes tojással!

Renault Master Red Edition

A 9 év után megújult kishaszongépjármű hatféle duplaturbós motorral...

Ferrari SF90 Stradale

A Scuderia Ferrari alapításának 90. évfordulóját 1000 LE-s hibriddel...

Skoda Kodiaq Scout 2.0 TDI 4×4 aut.

A Skoda legnagyobb szabadidő-terepese a belépő dízelmotorral is jól...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás