Újautó

1999. október 30. szombat, 18:50

EuroNcap törésteszt: Mercedes A 140 – 1999

A vezető fejét nem fenyegeti sérülés, noha légzsákja a kelleténél később aktiválódott.

Frontális ütközés
A vezető fejét nem fenyegeti sérülés, noha légzsákja a kelleténél később aktiválódott. Az utaslégzsák pontosan nyílt ki. A vezető térde nem érintkezett az autó egyetlen pontjával sem, de nyúlánkabb vagy más helyzetben ülő vezető esetleg sérülhet.

Oldalütközés
A vezetőt nem fenyegeti veszély, de mindkét ajtó kinyílt, és ez nem felel meg az azóta érvényes szabályoknak. Az A osztály egy részénél 8 km/órás sebesség felett az ajtók maguktól záródnak (a tesztautó nem ilyen modell volt). A gyár szerint ez megelőzheti, hogy balesetkor kinyíljanak, az egyéb típusokat pedig át fogják alakítani.

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Dízelbotrány Németországban

A Volkswagen dízelbotrány új szakaszába lépett. Németországban a céget...

Ilyen az új Volkswagen Caddy

Az 1982-ben bemutatott egyszerű platós Golfból igazi multifunkciós modell...

BMW 2-es Gran Coupe

A 8-as és a 4-es után a legkisebb 2-esből...

Házhoz megy Az Autó és a Retro Mobil!

Nem tudott elmenni a boltba, nem volt nyitva az...

Cyan Racing Lynk & Co

A Cyan Racing Lynk & Co történelmet írt: kínai...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás