Újautó

1997. november 12. szerda, 18:53

EuroNcap törésteszt: Mitsubishi Lancer GLX – 1997

(vezetői légzsák, övfeszítő)

Kormánykerék elmozdulása: 9 mm le, 98 mm vízszintesen. Fékpedál elmozdulása: 11 mm felfelé, 202 mm utastér felé. Első szélvédőoszlop elmozdulása: 165 mm utastér felé. Frontális ütközésnél a 3 éves gyereknek megfelelő bábu gyengén védett. Oldalütközésnél a 18 hónapos gyereknek megfelelő bábu gyengén védett.

 

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Hyundai Santa Fe

A koreaiak nem kapkodnak, egyelőre patikamérlegen adagolják az információkat...

Itt az új Suzuki Ignis

Hamarosan elérhető lesz a hazai kereskedésekben az új Ignis....

Az Autobest a közlekedés biztonságáért

"Minden nap 500 gyermek veszíti életét közlekedési balesetben. Ezt...

Dízelbotrány Németországban

A Volkswagen dízelbotrány új szakaszába lépett. Németországban a céget...

Ilyen az új Volkswagen Caddy

Az 1982-ben bemutatott egyszerű platós Golfból igazi multifunkciós modell...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás