Újautó

1997. november 12. szerda, 18:53

EuroNcap törésteszt: Mitsubishi Lancer GLX – 1997

(vezetői légzsák, övfeszítő)

Kormánykerék elmozdulása: 9 mm le, 98 mm vízszintesen. Fékpedál elmozdulása: 11 mm felfelé, 202 mm utastér felé. Első szélvédőoszlop elmozdulása: 165 mm utastér felé. Frontális ütközésnél a 3 éves gyereknek megfelelő bábu gyengén védett. Oldalütközésnél a 18 hónapos gyereknek megfelelő bábu gyengén védett.

 

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Cyan Racing Lynk & Co

A Cyan Racing Lynk & Co történelmet írt: kínai...

Milyen az új Hyundai i10?

Várhatóan 2020 nyarán érezik a kereskedésekbe a vadonatúj, négy-...

Itt a DS 9

A franciáknak jelenleg nincs igazi nagyautója, a PSA-Opel elit...

Pagani Imola

A Huayra versenypályára hangolt kiadása a teszt helyszínéül szolgáló...

Audi Q3 S line 35 TFSI aut.

Ez a prémium kompakt SUV második generációja, amely Győrben...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás