Újautó

1997. november 12. szerda, 18:53

EuroNcap törésteszt: Mitsubishi Lancer GLX – 1997

(vezetői légzsák, övfeszítő)

Kormánykerék elmozdulása: 9 mm le, 98 mm vízszintesen. Fékpedál elmozdulása: 11 mm felfelé, 202 mm utastér felé. Első szélvédőoszlop elmozdulása: 165 mm utastér felé. Frontális ütközésnél a 3 éves gyereknek megfelelő bábu gyengén védett. Oldalütközésnél a 18 hónapos gyereknek megfelelő bábu gyengén védett.

 

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Autobest 2020 – itt vannak a döntősök!

Az Autobest 31 tagú összeurópai zsűrije a Frankfurti Autószalonon...

Csillapítás, okosan!

Bánjunk úgy a lengéscsillapítóval, mint a hímes tojással!

Renault Master Red Edition

A 9 év után megújult kishaszongépjármű hatféle duplaturbós motorral...

Ferrari SF90 Stradale

A Scuderia Ferrari alapításának 90. évfordulóját 1000 LE-s hibriddel...

Skoda Kodiaq Scout 2.0 TDI 4×4 aut.

A Skoda legnagyobb szabadidő-terepese a belépő dízelmotorral is jól...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás