Újautó

1997. november 12. szerda, 18:53

EuroNcap törésteszt: Mitsubishi Lancer GLX – 1997

(vezetői légzsák, övfeszítő)

Kormánykerék elmozdulása: 9 mm le, 98 mm vízszintesen. Fékpedál elmozdulása: 11 mm felfelé, 202 mm utastér felé. Első szélvédőoszlop elmozdulása: 165 mm utastér felé. Frontális ütközésnél a 3 éves gyereknek megfelelő bábu gyengén védett. Oldalütközésnél a 18 hónapos gyereknek megfelelő bábu gyengén védett.

 

Comments

comments

nyomtatóbarát verzió

Hozzászólások

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Eseménynaptár

Friss anyagok

Szeretne egy Suzukit? Tőlünk megkaphatja!

Válaszoljon kérdéseinkre és két Suzuki Jimny közül Öné lehet...

Új Iveco Daily

Új motor és vezetéstámogató rendszer hét funkcióval

Autobest 2020 – itt vannak a döntősök!

Az Autobest 31 tagú összeurópai zsűrije a Frankfurti Autószalonon...

Csillapítás, okosan!

Bánjunk úgy a lengéscsillapítóval, mint a hímes tojással!

Renault Master Red Edition

A 9 év után megújult kishaszongépjármű hatféle duplaturbós motorral...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás